Friday 5 October 2012

guten tag!!

assalamualaikum..
sedang saya berehat2 dengan bersenang lenang..
ada sorang mamat ni kol..

"hey saira..kau xkenal aku ker..?"
"err...ni sapa ekk..?" alamak sopan gila aku cakap..
"kawan lama kau la"
"sapa?hasif ker" setahu aku haif je suka berteka teki dengan aku ni
"tak lah...budak kelas kau la.."
"sapa?ramai budak kelas aku.."
"zul lah...zulhisyam.."
"ceh..kau ker..?aku ingat mamat mana la tadi.." aishhh..bila aku tau tu zul, rasa nak cepuk2 ja kepala dia..
"kau nak apa kol aku" suara aku bertukar nada..ngeh3..
"kau ada kat hostel k?" ish..pelik mamat nih..
"ada la..awat nya?"
"aku dengan adlil nak datang...bagi barang..tunggu tau.." fuhh...seram...
"barang pa?"
"ada la..kau tunggu tau..lagi 10 minit kitorang datang"
"ok.."

aku pon kol la mak aku...rindu..

di pendekkan cerita...
diorang da datang..dengan reaksi pelik aku jumpa diorang..
sekali..


jeng..jeng..
diorang datang nak bagi aku makan pizza..
fuhh...patut beriya2 xbagi aku makan tengahari..
hahahhahahha
mmm...walaaahhh..

tapi
aku xkenyang juga...aku pergi cafe makan kuew tiow...

selamat menjamu selera~

No comments:

Post a Comment

 

~sana sini~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review