Tuesday 13 November 2012

SUKIPT

assalamualaikum..

baru baru nih bz sangat2...org balik bercuti..kami kena datang untuk acara perasmian SUKIPT..
tapi tak per,,,puas!! sebab 1st time SUKIPT diadakan di Malaysia..and UiTM Shah Alam jadi tempat perasmian..jdi, kitorang merasa la acara gilang gemilang nih... memang meriah sebab gabung semua IPTA dengan IPTS...

aku??

aku bukan atlet..aku cuma kawad bendera saja..senior aku cakap, dah lama xda kawad bendera ladies...selalunya guys..aku la salah seorang ahli skuadnya..

SUKIPT nih, sukan antara IPT yang pertama kali di Malaysia..
kalau nak tau lebih lanjut, klik sini


masa pembukaan SUKIPT. maskot belakang tuh namanya Ligat, seekor musang pandan yang sangat nakal dan kiut.


masa penutup SUKIPT. berdebar2 gila masa nih sebab buat dalam dewan.

so, ni la reason kenapa aku bz minggu ni.. tuh xcampur lagi dengan program generasi felda. PM kita datang. kena sambut PM. letih gila. tapi demi baju free, i sanggup u..hehehe, ok la. sambung study, malam nih ada test mass transfer.
aja aja, fighting!


No comments:

Post a Comment

 

~sana sini~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review