Thursday 7 March 2013

gel pengelupasan safi balqis perfect 10

assalamualaikum..

dari pagi saya dengan roomate2 saya menari lagu 'i got a boy'..ye la..target kitorang nak jadi kurus..jadi kena la usaha lebih..hehehehe..tapi lagu tu macam rampingkan pinggang jer..perut saya da kempis..eeee suke suke!roomate saya ni nak kecikkan peha...jadi kena la rajin berlari..kitorang seronok menari sampai xingat nak makan..so, kitorang pon pergi la keluar makan..lepas makan kitorang jalan2 kat giant..dah masuk guardian...baru saya teringat yang saya nak beli HEL PENGELUPASAN SAFI BALQIS PERFECT 10...


tadaaaa!!!!!
saya berjaya beli..inipun dah tinggal 1 jer..bernasib baik?emmm...takdir kot..
balik giant...terus je menari...hehehhe lepas nari2 boleh la mandi lepas tuh pakai gel..
kesan?
xtahu la..setakat ni hidung saya lembut gila...
em...tadi saya tengok ramai juga la komen2...diorang kata berkesan...saya xtahu la...sebab pencuci muka saya safi zaiton...bukan safi balqis...emmm..xpa..nanti kita tunggu 2 minggu..


No comments:

Post a Comment

 

~sana sini~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review