Wednesday 12 October 2011

hidup ni kadang2 kita xsedar...
kita cuma menyedari kekurangan...
mempersoal tindakanNYA..
mempertikaikan kejadianNYA..

kita kadang2 xsedar...
xsedar tindakan kita yang menyakitkan sanubari
xsedar yang kita melupaiNYA
xsedar yang kita masih memerlukanNYA..
xsedar yang kita hanyalah seorang hamba biasa....

kita...manusia
yang akan sentiasa melakukn kesilapan 
maka, TAUBAT NASUHA jalannya...

****************************************************************************

ok...aku bukan nak berpuitis..
cuma aku baru sedar..
kebelakangan ni banyak sangat ujian yang Allah beri..
kadang2 aku terpikir ini ujian atau pon balasan?
tapi hari ni aku tersedar setelah lena panjang,
setiap hari aku dibebani assignment yang bertimbun2, tp aku stil masih siapkan dalam masa yang diberikan..
aku xbiayai ptptn ataupon sebarang biasiswa, tp alhamdulillah aku stil boleh mengisi perut aku dengan makanan,
dan saat aku kesusahan, Dia berikan aku kawan2 yang boleh membantu..

terima kasih kepada kawan ku, sanggup menolong saat aku susah..
terima kasih kepada aisya dan wahida...
hari ni aku betul2 terharu..

terima kasih kepada dia yang sentiasa penting kan aku.
terima kasih sayang,
inilah permulaan ujian hidup kita..
insyaALLAH saya akan sedaya upaya mengurangkan beban kita...
ai shi teru~~~

No comments:

Post a Comment

 

~sana sini~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review