Thursday 20 October 2011

study!!

ASSALAMUALAIKUM..
hari ni aku da test malam...
sustain...huu...kena menghafal dan baca...malas betul...
aku cakap kat nick yang aku malas...dia gelak ja..bagi la aku semangat sikit..

aku online tadi...buka2 la fb kwn2 aku..
teringat jee kol bagitahu suruh buka fb kawan aku yang 2 org...
dia kata dia terkejut sangat..

aku pon buka la hari ni...
Alhamdulillah...rupa2nya kawan aku yang 2 org tu dah berubah..
teringat yang sorang tu dulu sangat rock...laki mana yang cari pasal memang kena belasah la..
yang sorang lagi tu kira rebutan kat sekolah..cantik...tapi nakal juga dulu..
tapi sekarang dua2 dah berubah...
syukur sangat...

p/s: terfikir bila hamba Allah ni nak berubah...


No comments:

Post a Comment

 

~sana sini~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review