Saturday 15 December 2012

bosan bosan bosan

assalamualaikum..

sekarang ni aku cepat betul rasa bosan..? penyakit ke tu ek? hurmm entahla..yang pasti bosan bosan bosan..

sekarang ni nak final exam kan..aku rindu gila zaman SPM dulu..semua mesti rasa kan?arggghhh..rindunya kat kawan2 aku dulu..aku la yang paling banyak kena bebel sebab malas nak study, malas bangun..

ok..aku bagitau la..aku rindu dengan nick sebenarnya.. dia keluar hospital minggu depan..nak topup pon aku xda duit..tunggu dia keluar and topup kan untuk aku..hehehehe
sabar2..benda yang camni lah latih aku berjauhan dengan dia..lepas ni kalau aku pegi oversea (angan2 jauh) xda la aku rindu gila nak mati kat dia..

ok..apa kata dari aku asyik teringat kat dia..aku pergi study pon bagus kan..?

*xsabar nak tunggu pukul 12..nak tengok movie dengan roommate..


No comments:

Post a Comment

 

~sana sini~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review