Monday 17 December 2012

kepontengan

assalamualaikum..

kepontengan?

yup..hari ni aku bau ja ponteng kelas satu hari..bukan 1 kelas tau, 1 HARI..
fuhh..dasat gila perangai aku ni..
ok..i admit i selalu ja ponteng kelas..kadang2 pernah sampai seminggu..tapi itu pon sebab demam tau..bukan saja2..
kali ni?
ermm... aku ponteng sebab aku rasa macam malas..macam malas nak mnghadap muka kawan2 aku..
lagi2 aku tengah stress dengan budak group german aku tuh..grrr...stress..
aku bangun pagi, teringat diorang, terus mood aku dah xda..hilang semangat nak buat apa2 pon..
so, i make decision to skip my class..ok bad behaviour..tapi minggu ni minggu last..i think xpa kot..xkan lecturer kejam kan?walaupon ada ja lecturer yang kejam..

fuh...tiba2 rasa bengang tuh ada lagi..xpa..tarik nafas!!!hembus....

aku nak sambung edit video GERMAN aku ni..haahhhh stress..


No comments:

Post a Comment

 

~sana sini~ Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review